Uit de meest diverse sectoren komen organisaties bij de communicatiemadam aankloppen: human resources, distributie, industrie, leasing, banken & verzekeringen, ... Rechtstreeks, of via hun communicatiebureau. Ze vertellen u zelf wat de communicatiemadam voor hen betekent.

“Wendy zorgt ervoor dat we opnieuw door een consumentenbril kijken.”

“Waarom wij voor een externe partner kozen voor onze copywriting? Op de duur voelden we dat we ‘uitgeschreven’ waren. Wat verse inkt zou onze folders en ander communicatiemateriaal zeker ten goede komen. Ons oog viel op Communicatiemadam Wendy en ze werkt intussen de ene na de andere opdracht geslaagd af: het tekstueel ontwerpen van een infokrantje (inclusief interviews!), een folder, slogan en tekst voor een online project, concept en tekst voor een direct mailing. Een externe partner zorgt voor een extra kritische blik. Bepaalde procedures of informatie zijn voor ons zo vanzelfsprekend dat we ze niet opnamen in onze communicaties. Wendy stelt de juiste vragen die precies het tegendeel bewijzen. Zij zorgt ervoor dat we opnieuw door een consumentenbril kijken! Efficiënt en effectief, snel kunnen schakelen en extravert – de Communicatiemadam heeft/is het allemaal en dat past perfect bij onze bedrijfscultuur! Neen, wij willen niet meer zonder. Wij zijn een meer dan tevreden klant.”

(Siegrid De Ridder, Strategic Marketing Coordinator Benelux, Passage Fitness First)

“Creatief, ervaren, van alle markten thuis.”

“Wendy is een heel gedreven, enthousiaste en professionele teamgenoot. Ze heeft een perfecte feeling en timing voor de noden van de klant. Wendy kan heel goed luisteren en gaat helemaal op in de job. Met haar grote werklust en gevoel voor precisie bouwt ze heel snel een goede vertrouwensrelatie uit en zorgt ze ervoor dat elke klant op maat bediend wordt. Creatief, ervaren, van alle markten thuis. Wendy is een échte 360° communicatiemadam! Ik kijk al uit naar ons volgende project samen.”

(Ellen Van de Gehuchte, Freelance Art Director)

“De la vision, des conseils stratégiques, de la créativité et une qualité irréprochable dans le delivery et le service.”

“Voici plusieurs années que Wendy nous soutient dans le développement de notre stratégie Thought Leadership, qui vise à positionner Manpower comme une référence dans le monde de l’emploi et des RH. Wendy a réalisé de nombreux outils de communication internes et externes: dossiers de presse, rapports d’enquête, sales tools, mailing, newsletters etc. Dénominateur commun? Beaucoup de la valeur ajoutée. De la vision, des conseils stratégiques, de la créativité et une qualité irréprochable dans le delivery et le service. Mais en plus de cela, beaucoup de plaisir dans la collaboration. C’est pour tous ces motifs et d’autres encore que Wendy ne vole pas son titre de Communicatiemadam!”

(Marc Vandeleene, PR & Communication Manager, Manpower Belgium)

“She lives the brand she serves.”

“Brand communication requires a certain attitude: ’Living the Brand from the inside’. That is how I would like to recommend ‘de communicatiemadam’: as a ‘partner’. She lives the brands she serves. She absorbs the corporate culture and understands the needs of her clients. She has a great knowledge of their products/services. She's a good listener, always digging for extra information, looking for relevant differentiation, understanding that magic is in the details. Always offering great ideas and a high level service. As a first class copywriter, Wendy also knows how to use the right tone of voice: bold, direct, no-nonsense. Delivering an end product that maintains her client's brand identity.”

(Tania Stadsbader, Marketing & Communication Specialist, Manpower Belgium)

“Ze ging onmiddellijk met onze wensen aan de slag … met als resultaat een zeer gesmaakte training.”

“Toen we aan de communicatiemadam vroegen om een praktijkgerichte opleiding in elkaar te steken over hoe personeelsadvertenties aantrekkelijk te maken en tegelijkertijd een professionele uitstraling mee te geven, ging ze onmiddellijk met onze wensen aan de slag. Ze verzamelde hiervoor de nodige ingrediënten met als resultaat een zeer gesmaakte training. Bovendien werden de tips & tricks gebundeld in een handig naslagwerk, dat de deelnemers tot op vandaag inspireert om vlotte en pittige vacatures te schrijven. We doen in de toekomst zeker nog een beroep op Wendy’s talenten.”

(Wendy Van Tongerloo, Center of Expertise Learning & Development Consultant, Manpower Belgium)

Meer weten over de communicatiemadam? Neem nog vandaag contact op.

 
 
 

De communicatiemadam
werkt(e)* o.a. voor:

  • Arval
  • BFO Family Office
  • CIAC Fleet
  • Colruyt Groep
  • Consultea
  • De HuysMaeckelaer
  • Delhaize
  • DHL
  • Ecostream
  • FOD Personeel & Organisatie
  • GE Power Protection
  • I AM
  • JC Wibo & Partners
  • Manpower
  • Mayerline
  • MBS
  • Miles Academy
  • Multiskill
  • NUHOS
  • Partena
  • Passage Fitness First
  • Punch Telematix
  • Vlassenroot

* rechtstreeks of in opdracht van hun communicatiebureau




De communicatiemadam
Wendy Rosseel
Smidsestraat 120, 9000 Gent
0497 37 39 35
hallo@communicatiemadam.be